تخت خواب چوبی دو نفره و یک نفره ، تخت سنتی

تخت خواب چوبی مدرن
زمان مطالعه: 5 دقیقه
بزن رو ستاره! post

سرویس تخت خواب چوبی یا به عبارتی سرویس تخت خواب چوبی یکی از مهمترین لوازم خانگی ساخته شده از چوب میباشد که زیبایی و نمای خاصی به اتاق خواب و منزل شما می دهد.

سرویس تخت خواب چوبی

تخت خواب چوبی در ابعاد مختلف و با توجه به هارمونی و دکوراسیون داخلی منزل شما طراحی و ساخته می شود و در طراحی تخت خواب اتاق ، باید همه جوانب از جمله ابعاد و فضای اتاق ، رنگ دکوراسیون داخلی و کیفیت چوب ، در نظر گرفته شود.

تخت خواب دونفره چوبی

در ساخت و طراحی تخت دونفره چوبی ، باید علاوه بر زیبایی و ایمنی، استحکام کامل و جنس چوب نیز در نظر گرفته شود و طراحی تخت طوری باشد که باعث برخورد سر و صورت به المان های تخت نشود، از طرفی باتوجه به وزن بیشتری که تخت دونفره چوبی تحول میکند ، جنس چوب و پایه ها و ستون ها و شاسی تخت نیز باید از استحکام کافی برخوردار باشد.
تخت دونفره چوبی
تخت دونفره چوبی

تخت خواب یک نفره چوبی

تخت خواب یک نفره چوبی هم مانند تمام لوازم و دکوراسیون داخلی منزل ، باید ویژگی های خاصی داشته باشد و علاوه بر زیبایی و استحکام ، از قدرت و انعطاف مناسب نیز برخوردار باشد ، طراحی و شاسی و پایه های تخت چوبی باید به گونه ای باشد که علاوه بر ارتفاع و راحتی و ایمنی مناسب، از قدرت و زیبایی و هارمونی رنگ و طرح کافی نسبت به طراحی داخلی منزل هم برخوردار باشد.

تخت چوبی ساده
تخت چوبی ساده یک نفره

تخت خواب چوبی یا فلزی ؟

تخت خواب چوبی نسبت به تخت خواب فلزی مزایای بسیار بیشتری دارد ولی بدون عیب هم نیست!

تخت چوبی سایلنت

اولین و مهمترین مزیت تخت خواب چوبی نسبت به فلزی را می توان بی سر و صدا و سایلنت بودن تخت چوبی دانست!

اگر تخت خواب چوبی از جنس چوب مرغوب و خوبی ساخته شده باشد و کیفیت ساخت و طراحی نیز بالا باشد، معمولا تا سالها هیچ نوع سر و صدایی ایجاد نمیکند ، با توجه به اینکه تخت خواب ، اصلی ترین و آرامش بخش ترین لوازم استراحت شماست، اگر هنگام خواب ، تکان بخورید باید کاملا سایلنت باشد، برخلاف تخت چوبی ، تخت های فلزی تقریبا همگی بعد از مدتی به سر و صدا می افتند و با کوچکترین تکان و حرکت ، صدای قرچ قرچ و آزاردهنده ای ایجاد میکنند.

تخت خواب چوبی
تخت خواب چوبی

زیبایی و انعطاف پذیری تخت چوبی

تخت چوبی ، بسیار زیبا است و انعطاف پذیری مناسبی جهت هارمونی و مناسب سازی و هماهنگی با سایر لوازم چوبی منزل و دکوراسیون و طراحی داخلی خانه شما دارد.

تخت خواب دوطبقه تاشو
تخت خواب دوطبقه تاشو

معایب تخت ساده چوبی

با همه مزایا و خوبی های سرویس تخت خواب چوبی ، معایبی هم دارد از جمله اینکه ، جابجایی تخت چوبی دشوار است و معمولا امکان جداسازی و سرهم بندی را ندارد. وزن زیاد و ابعاد بزرگ تخت چوبی باعث می شود هنگام جابجایی و اساس کشی ، دچار مشکل شوید.

طراحی تخت چوبی کلاسیک و مدرن

تخت چوبی انواع مختلفی دارد که بنا به بودجه و هزینه صرف شده و نوع دکوراسیون داخلی و طراحی داخل منزل ، میتواند مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد.

تخت چوبی کلاسیک و سلطنتی

اگر طراحی داخلی شما کلاسیک و سلطنتی است یعنی در ویلا یا منزل خود از طراحی داخلی کلاسیک و کابینت کلاسیک استفاده کرده اید ، بهتر است طراحی تخت چوبی را هم کلاسیک درنظر بگیرید، تخت چوبی کلاسیک معمولا به شکل سلطنتی و پر نقش و نگار و منبت کاری شده است (  تخت منبت کاری شده ) و دارای گل ها و طرح های فرفورژه ای و در هم تنیده میباشد.

تخت خواب سلطنتی و کلاسیک چوبی
تخت خواب سلطنتی و کلاسیک چوبی

تخت چوبی مدرن و ساده

در طراحی تخت خواب چوبی مدرن ، برخلاف تخت چوبی کلاسیک ، از طرح های ساده و شیک و آرام بخش استفاده می شود و زیاد کاری با نقش و نگار نداریم ، همچنین هارمونی رنگ نیز باید ساده و سبک باشد و هم خوانی کامل با دکوراسیون داخلی مدرن منزل یا ویلا ی شما داشته باشد.

تخت خواب چوبی مدرن
تخت خواب چوبی مدرن دونفره

تخت سنتی حیاط ، ویلا و فضای باز

اگر به دنبال ایجاد یک فضای گرم و صمیمی و دلنشین برای ساختمان یا محل کسب و کار خود هستید که نیم نگاهی به فضای بیرون و طبیعت و آسایش هم داشته باشد ، از تخت سنتی استفاده کنید. تخت سنتی معمولا برای  رستوران یا سفره خانه و کافه ، سالن‌ نشیمن ، باغ و ویلا و باغچه ، پشت بام و قسمت های ویو دار ، بالکن و حیاط آپارتمان ، داخل آلاچیق ها و … طراحی و استفاده می شود. تیم هوبر ، تخت سنتی دلخواه شما را در ابعاد سفارشی به تعداد دلخواه ، طراحی و اجرا می نماید.

تخت سنتی
تخت سنتی برای ، رستوران ، باغ ، حیاط ، ویلا و فضای باز

تخت چوبی کودک و نوجوان

تخت کودک از جمله محصولات چوبی جذاب می باشد که ضمن ایمنی کامل ، فضای بسیار کمی را اشغال می کند و باعث آرامش و آسایش کودکان شما می گردد و همچنین کودک شما تشویق به خوابیدن سر وقت در جای مناسب و استقلال بیشتر میشود.

تخت چوبی کودک مدل ساده
تخت چوبی کودک و نوجوان مدل ساده

طراحی سفارشی تخت چوبی

اگر نیاز به طراحی و اجرای اختصاصی و سفارشی تخت چوبی دارید ، تیم هوبر آماده طراحی ویژه انواع تخت سلطنتی ، تخت منبت کاری شده ، تخت سنتی سفارشی ، تخت مدرن ، تخت کودک ، سرویس تخت اتاق خواب ، تخت های آماده و عمده و هر نوع سفارش چوبی بصورت اختصاصی و یا پیش ساخته و آماده میباشد. کافیست با ما تماس بگیرید یا در واتس آپ و تلگرام ، پیام بدهید.

شاید مقالات زیر هم برای شما جالب باشند

– تخت خواب چوبی ساده
– تخت چوبی سنتی
تخت چوبی دیوار
– تخت چوبی ساده برای حیاط
– تخت چوبی یک نفره
– تخت چوبی ساده یک نفره
– سرویس خواب کلاسیک مدرن
– تخت خواب کلاسیک ساده
تخت خواب کلاسیک عروس
– تخت خواب کلاسیک جدید
– تخت سلطنتی چوبی

قیمت سرویس خواب کلاسیک

تخت چوبی ساده
تخت چوبی ساده یک نفره

– تخت خواب چوبی ساده
– تخت خواب ساده و شیک
تخت خواب چوب طبیعی
– قیمت سرویس خواب تمام چوب راش
– قیمت تخت خواب دونفره چوب راش
سرویس خواب چوبی کلاسیک
– قیمت سرویس خواب چوب گردو
– قیمت تخت خواب دونفره چوب راش
– قیمت سرویس خواب چوب راش
– سرویس خواب چوبی کلاسیک
– تخت خواب چوب طبیعی
– سرویس خواب چوبی دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *