دیوارپوش چوبی کلاسیک و مدرن برای منازل و ادارات

دیوارپوش چوبی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
5/5 - (1 امتیاز)

در حال حاضر از دیوارپوش چوبی ( دیوار پوش چوبی یا Wooden wall covering ) بجای رنگ آمیزی برای پوشش و زیباسازی دیوار ها استفاده می شود.

انواع دیوارپوش

دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند و از جنس های مختلف ساخته می شوند که ارزان ترین و قدیمی ترین آن ، همان کاغذ دیواری است که در گذشته بسیار پر کاربرد بود اما به مرور جنس و طرح دیوارپوش ها به دلیل نیاز به زیبایی ، انعطاف پذیری و استحکام و طول عمر بیشتر ، تغییر کرد و متریال دیگری نیز در ساخت آن ها ، مورد استفاده قرار گرفت.

دیوار پوش چوبی

یکی از بهترین و زیباترین و مقاوم ترین متریال مورد استفاده در طراحی داخلی ، چوب می باشد که برای ساخت و اجرای دیوارپوش ها نیز از آن استفاده می شود.

جنس و کاربرد دیوار پوش چوبی

دیوار پوش های چوبی از جنس های مختلف ساخته می شوند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. دیوارپوش‌ها معمولا از مواد متنوع و مختلفی مانند وینیل ، چوب (روکش) و ام دی اف ، الیاف شیشه ، منسوجات و چوب درختان مختلف ، ساخته می‌شوند.

دیوارپوش چوبی
دیوارپوش چوبی

نصب و اجرای دیوارپوش چوبی

دیوارپوش چوبی معمولا در  ویلا ها ، لابی‌ها ، راهروها ، هتل‌ها ، منازل مسکونی ، ادارات و شرکت ها و سازمان ها و غیره استفاده می‌شوند.

استفاده از دیوارپوش برای فضاهای اداری و تجاری مناسب تر است و اگر هماهنگ با طراحی داخلی و با هارمونی دکوراسیون اجرا شود، یک فضای رسمی و شیک و زیبا در اختیار شما قرار می دهد.

دیوارپوش چوبی
دیوار پوش چوبی

قیمت و هزینه نصب دیوارپوش

دیوارپوش ها نسبت به سایر مواد طراحی داخلی ، قیمت مناسبی دارند و از نظر اجرا نیز سریع و آسان نصب می شوند و اگر نصب و طراحی کاملا هماهنگ با طراحی داخلی کلاسیک یا مدرن شما باشد ، جلوه ای بی نظیر و زیبا را ایجاد میکند.

ترمووال و ترموود ( ترمو وود )

ترمو وال و ترمو وود در حقیقت هر دو نوعی از دیوارپوش چوبی هستند و ترموود چوبی است که برای تولید و ساخت آن ، چوب در دمای بالای 210 درجه سانتی گراد و تحت فشار بالا قرار می‌ گیرد که ضمن  از دست دادن رطوبت ، به یک ماده با استحکام و سختی بالاتری تبدیل می شود که مقاومت بیشتری در برابر آلودگی ، حرارت ، رطوبت و پوسیدگی پیدا می کند.

ترمووال
ترمووال چوبی

ترمووال نیز تقریبا شبیه به ترموود تولید می ‌شود، اما برای تولید آن از چوبی استفاده می ‌شود که در برابر آتش مقاومت بیشتری دارد.

برای همین هم برای نصب و اجرای ترمووال و ترموود باید شرایط آب و هوایی و محیطی ، رطوبت ، گرما و سایر پارامتر ها ، در نظر گرفته شود.

جنس ترموود

ترموود معمولاً از چوب درختانی  همچون سوسن ، کاج و سرو ، تولید می‌ شود و در مقایسه با چوب طبیعی ، قابلیت مقاومت بیشتری در برابر دما و حرارت ، رطوبت ، آلودگی ها و پوسیدگی دارد.

ترموود
ترموود

پوشش دیوار مهم ترین بخش در هر ساختمانی مخصوصا منازل شخصی است و جزو اولین قسمت هایی است که در هر خانه ای به چشم می آید. از زمان های قدیم از متریال هایی مانند رنگ، پتینه، کاعذ دیواری، پوستر دیواری، سرامیک و … برای پوشش دیوار استفاده می شود. اما امروزه این متریال ها دمده و قدیمی شده اند و انواع دیوار پوش چوبی جای ان ها را در صنعت دکوراسیون و معماری گرفته اند.

نصب و اجرای دیوارپوش چوبی

گروه طراحی هوبر ، با سالها تجربه ، آماده نصب ، طراحی و اجرای دیوارپوش چوبی مدرن، شیک، زیبا و دیوار پوش چوبی کلاسیک در رنگ ها و طرح های مختلف ، متناسب با طراحی داخلی و دکوراسیون ویلا ، منزل ، شرکت ، هتل و اداره و سازمان ها می باشد. برای مشاوره رایگان ، با ما تماس بگیرید …

 

ترموود
ترموود کلاسیک

دیگران این موارد را هم جستجو کرده‌اند

  • دیوارپوش چوبی کلاسیک
  • دیوار پوش چوبی مدرن
  • قیمت دیوار پوش چوبی
  • هزینه نصب دیوارپورش چوبی
  • دیوار پوش چوبی دیجی کالا
  • دیوارپوش چوبی ارزان
  • دیوار پوش چوبی سفید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *