نصب و اجرای ازاره و قرنیز چوبی

ازاره چوبی
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بزن رو ستاره! post

ازاره چوبی در حقیقت یک نوع محافظ برای دیوار ها است که علاوه بر محافظت ، باعث زیبایی و شیک تر شدن نما نیز میشود . ازاره در اصل شبیه قرنیز است که بجای سنگ ( ازاره سنگی ) از چوب ساخته شده و برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ، به کار می رود.

ازاره چوبی

باتوجه به اینکه دیوار های اتاق ها ، راهروها و لابی ها معمولا در معرض آسیب و ضربه قرار دارند ، برای محافظت از آن ها دربرابر صدمات همچنین زیبایی ، از ازاره چوبی استفاده می شود.

کاربرد ازاره چوبی

ازاره چوبی برای محافظت از دیوارها دربرابر ضربات و آلودگی و رطوبت و دما و همچنین زیبایی و نما استفاده می گردد که از جنس های مختلف از جمله چوب و سنگ و پی وی سی و فلز و ترکیبات آن ها ساخته می شود.

ازاره چوبی
ازاره چوبی

ازاره کلاسیک و مدرن

ازاره هم در انواع کلاسیک و مدرن و ترکیب و تلفیق آن ها ، طراحی و ساخته میشود ، طبیعتا اگر دکوراسیون و طراحی داخلی شما کلاسیک است ، از ازاره چوبی کلاسیک باید استفاده نمایید و اگر طراحی داخلی شما مدرن است ، از طراحی مدرن باید استفاده شود.

ازاره چوبی کلاسیک
ازاره چوبی کلاسیک

قرنیز چوبی

قرنیز چوبی هم شبیه ازاره است با این تفاوت که ارتفاع کوتاه تری دارد و اجرای ساده تر و قیمت ارزان تر.

قرنیز چوبی
قرنیز چوبی

هزینه قرنیز و ازاره چوبی

تیم هوبر آماده فروش ، نصب و تولید و طراحی ازاره چوبی و قرنیز چوبی می باشد ، ازاره چوبی مناسب هتل ها ، ساختمان ها ، ویلا ها ، نما و پوشش پایین دیوارها به عنوان قرنیز با ارتفاع سفارشی ، کلبه های چوبی و ادارات و شرکت ها می باشد ، برای مشاوره نصب و بازدید ، با ما تماس بگیرید.

 

قرنیز چوبی
قرنیز چوبی

ازاره سنگی

ساختمان همواره در برابر عوامل جوی و اقلیمی قرار دارد و می‌بایست در شرایط مختلف ثبات و پایداری خود را حفظ کند، به منظور پیشگیری از نفوذ رطوبت و نم کشیدگی دیوار در پای بنا سنگ مثنی قرار می‌دهند. از آنجاییکه دیوارها، آجر و خاک و ملات خاصیت مکندگی زیاد آب را دارند، سنگ مثنی این نقص را جبران می‌کند و مانع از رسیدن رطوبت ناشی از نزولات جوی اعم از برف و باران در کنار ساختمان و پیاده روها به عمق و ارتفاع دیوار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *